woensdag 3 oktober 2007

Dag 11, onze eerste dag in Atlanta!



We moesten weer vroeg op natuurlijk, want we moesten om 11 uur de Greyhound Bus halen in Nashville. Gauw koffer ingepakt en ontbeten natuurlijk! Sommigen van ons moesten natuurlijk uitslapen (ik noem geen namen) maar we waren op tijd op het station! En daar gingen we dan, met een andere Greyhound richting Atlanta!!!



De busreis ging wel lekker snel! We reden door de bergen en kwamen echt SUPER mooie natuur tegen! Zo mooi dat ik vergeten ben er foto’s van te maken! We kwamen bij een FKING groot meer waar ik echt even stil van was! Niet het eerste waar je aan denkt als je aan Amerika denkt! Toen we bij Atlanta aankwamen was dat beeld wel weer weg helaas! Toen kwamen de grote wolkenkrabbers in beeld! Ook indrukwekkend natuurlijk!



Wat we wel meteen wisten, was dat Atlanta andere koek was dan Cincinnati en Nashville. Ten eerste kwamen we de stad binnen op een 9 (JA NEGEN) baans weg en ten tweede konden we niks anders meer zien dan wolkenkrabbers! Het was ook wel bizar dat we werden aangesproken door een man die gewoon een pistool achter boven z’n kontzakken in z’n broek had zitten! Dan word je opeens wel met beide benen op de grond gezet!



Toen we aankwamen bij het hotel zijn we meteen gaan eten natuurlijk! We waren allemaal uitgehongerd! Na het eten hebben we nog 2 vette filmpjes in elkaar gedraaid en alvast een nieuw filmpje voor morgen opgenomen die jullie niet kunnen missen! Hier word het geheim van de smid onthuld! Hoe maken we nou die filmpjes!? Check morgen weer de blog!

Groetjes! Dit keer uit Atlanta!



En hier de foto van Kevin! GRAAG REACTIES!!!!!



PS: Nog een filmpje van gisteren!

4 opmerkingen:

PWYP zei

He Gasten!

Hoe is het met jullie? Ziet er echt super gaaf uit allemaal... En Ben... begrijp ik nou goed dat jij een heuse natuurliefhebber bent geworden?? Het moet echt niet gekker worden!

Kevin met een oorbel?? Ik dacht echt, Kevin, dat jij de laatste was met normen en waarden binnen de band! Hoe moet het nou goedkomen! Haha, nee hoor... Just kiddin'!

Nou jongens, ik ben blij dat jullie weer bijna thuis zijn. Aan mij nu de zware taak om te overwegen of ik mee kom naar Schiphol... You'll see! (Suggesties en wensen kunnen ingediend worden tot en met zaterdagavond Nederlandse tijd...)

Hele dikke kus vanuit een koud, regenachtig en mistig Rotterdam!

Michelle

lana zei

heey guys..
hoestii daar nu?
echt jonge hier in nerderland is het echt niet zo lekker het weer is kut(haha).
KEVIN HEB JE NOU TOCH EEN OORBEL!
nee he hij is nep toch?:P
ben als je dit leest doe ook ff een kus geven aan mijn mama:P(of wie anders dit leest)
ik zie jullie allemaal wel op schiphol!.
kus lana

Nettie, Wim en Lizzy zei

yooo,
beter zetten jullie die oorbel want ik vind het wel geil staan kevv,enne dan heb ik ook een stoere broer met een bling oorbel ghehe,
maarja nog veeel plezier.

kusjess Lizzy

Nettie, Wim en Lizzy zei

hallo jongens,kan het wat minder...
Allereerst complimenten weer voor de filmpjes hard gelachen weer. De foto van Kev met was shockerend! Ik heb een mooi kind afgeleverd met gaten waar ze horen! En daar hoeft niks bij. Kijk z'n zus heeft 4 extra gaten: 1 omdat ze een meisjes is, 2 in beide oorlellen en 1 in d'r hand, die krijg ik er nog wel uit denk ik. Die gaten in d'r oren heeft ze al sinds haar 6e. Daar heeft ze zelf om gezeurd. Nu is iedereen op het filmpje aan het woord geweest behalve Kevin zelf. Wat vindt hij er zelf van?? In plaats van wat vindt een ander. En bovendien heeft Michelle gelijk inzake normen en waarden haha.

Mijn mening: ik vind het niet nodig om dat nu speciaal daar te doen. Als Kevin het graag wil dan kan dat ook volgende week thuis. Dan gebeurt dat in de winkel met speciale apparatuur in plaats van met een basgitaarsnaar. Laat je in geen geval sturen door de jongens je moet het ECHT ZELF WILLEN.

Volgende week vroeg genoeg volgens mij tenzij er een winkel is die op een juiste manier dat kan doen en niet zo'n achteraf winkeltje in een ghettowijk waarvan de eigenaar aids heeft. Zo dat vind ik ervan.
Nettie
P.S.
Als je al naar z'n oor wijst gaat ie al gillen!!!
Guys veel plezier en succes weer.