dinsdag 25 september 2007

Day 3 in Cincinnati!



Dag Mensen!

Wat gaat t nu toch snel zeg! Dag 3 is alweer bijna afgelopen zeg! Vandaag hadden we een persconferentie gehad in Downtown Cincinnati. We moesten om 9 uur wakker en kalar staan voor t hotel dus het was vroeg uit de benen! Erwin Musper van Bambooroom Studios kwam ons even uitleggen over hoe en wat en waar het zou zijn! Het was ongeveer een kwartiertje lopen, en met 34 graden is dat nog best een prestatie!! De persconferentie verliep goed! Er waren Cameramensen van Fox! Dat was wel supervet! We hebben even met een paar mensen na de conferentie stan praten en toen gingen we weer verder!



We zijn nog even naar een grote gitaar en drumswinkel om even spullen uit te gaan zoeken die we gaan lenen voor Midpoint! Wat een winkel zeg! Ongelofelijk! En GOEDKOOP!!!! WOOOW!!!! Rick die ws ervan overtuigd dat hij voor het geld dat hij had uitgegeven voor zn drumkit in NL, er 2 hier zou kunnen kopen!! (Zegt dat iets over Rick, of over de prijzen in the States? Maak zelf maar een keus...)



In de avond zijn we naar een honkbal wedstrijd geweest wat echt HEEL vet was! Een enorm stadion waar Ajax en Feijenoord nog een voorbeeld aan kunnen nemen en natuurlijk de 'Peanuts' konden er niet aan ontbreken! We liepen naar het stadion om kaartjes te gaan halen (10 dollar goedkoopst) en toen werd ik (Ben) aangesproken door een gozer, die vroeg of ik nog kaartjes had. No: zei ik (zelfs dat met accent) en toen gaf hij me 2 kaartjes. Ik bedankte hem en we liepen verder. Toen kwam ik erachter dat we kaarten hadden gekregen van 30 DOLLAR!! Was wel even slikken! Ik liep met Ricardo naar onze plek, en we hadden de beste plekken van heel het stadion! het was een wedstrijd Cincinnati tegen Houston! The Cinci's verloren enorm, maar dat mocht de pret niet bederven!
We hebben daarna niet veel bijzondere dingen gedaan.





Natuurlijk zinloze filmpjes opgenomen waar je ook nu weer van kan gaan genieten! Tot morgen en veel plezier met de filmpjes!!

Groetjes,

Ben, Rory, Rick, Kevin en Ricardo!!

PS: Blijf reacties posten he!



5 opmerkingen:

PWYP zei

He broer! (En de rest natuurlijk ook!)

Ik ben hier volop reclame aan het maken voor jullie blog!

Ziet er goed uit allemaal! Kan me voorstellen dat jullie het naar je zin hebben daar.

Hier verloopt alles op rolletjes. Hier wordt namelijk wel gewoon gewerkt (typte ze vanaf haar werk...)

Heel veel plezier nog toegewenst daar... Ik mis je stiekem toch wel een beetje!

Liefs,
Michelle

Anoniem zei

jaaa inderdaad die balletmeisjes stonden weer vroeg te rekken en te strekken grrrrrrrrrr maar fijn dat jullie t er even inwrijven en meeleven hahaa not ;)
enjoy your stay en ik blijf jullie hier volgen (in de regen en kou hier grrgrr, niks 34 graden:( ) leuke filmpjes ook! f*cking idioten haha!

liefs daphne

ps van duin wordt steeds leuker if you snap what i'm saying dus you betta be in the audience ben! ;) whahaha wat een grap die show

roza zei

ej lieveschatten!!

Jullie hebben t naar je zin zie ik!
Ben ik blij om:D

stelletje debielen!!;)
zelf je gaatjes prikken, kwerd er helemaal eng van!
Moet wel elke keer heel erg lachen om de filmpjes:)

maargoed,,
laat die Amerikanen maar is een poepie ruiken!:D

Ik denk aan jullie!
xxxxx loveyou!

Nettie, Wim en Lizzy zei

heee lieftallig broertje en de restt.

Leuk hoor al die filmpjes. alleen kev je moet wel een beetje actief op die filmpjes zyn hoor, anders scoor je NOOOIT een chicky.

maarja ik volg het iedergeval elke dag, en nog veel succes en plezierr nog daar.
en koop ook die vans sukkel.

en moeders vraagt hoe je de vliegreis vond:P
Kusje van je liefste Zusje

Yannick zei

IDIOTEN!!!! HAhaha
ik lach wel en ik vind het grappig, maar Rick!!! als je nog een keer wijst naar die Camera!!! en vertelt over die 34 K*T Graden!! waar jullie in lopen te ganzenpassen!!! met die gele patta's (waar ik dus niet eens op in ga...) terwijl ik hier in de regen zit die je dood leuk nog eens opnoemt.
neem ik het eerste vliegtuig naar daar en kom ik kevin zn uitwerpselen voor je zetten...

Haha btw. film alles alsjeblieft in de schaduw? die zon is echt een marteling!! zo dat was mn zeik stukje!!

Okee dan komt nu dat gedeelte waarin ik jullie succes ga wensen:
"succes".

En My Peanut groet the Roots als je ze tegen komt!! want ze waren MASTERLIJK op North Sea... :P

Haha Laterr idioten!! Yannick